REFLECTING SKILLS

Communicatietraining

Reflecting Skills communicatie, de-escalatie en weerbaarheidstrainingen.

Wil jij of in jouw bedrijf de communicatieve skills van je medewerkers verbeteren?  

Communicatieve grenzen durven stellen, het kunnen omgaan met conflictsituaties van diverse aard.  Het lezen van gedrag?

Dan is deze training ideaal. In deze lessen krijg je door middel van oefeningen, zelfinzicht, bruikbare adviezen en tools aangereikt, wat je in praktijk goed kan gebruiken. We kijken waar je ontwikkelpunten en leerdoelen liggen en zullen de oefeningen op de persoon afstemmen. Hierbij maken we gebruik van trainingsacteurs om het zo realistisch mogelijk te maken. 

Je wordt zichtbaar zelfverzekerder. Je bent na deze training in staat om communicatief beter je grenzen te stellen, beter grip te hebben op je belemmerende gedachten, doeltreffender te communiceren in verschillende situaties. Kortom, je staat sterker in je schoenen.

Deze training is geschikt voor een ieder die in situaties zit of komt, waarbij ze het vaak communicatief voor de kiezen krijgen. Denk bijvoorbeeld aan medewerkers van beveiligingsbedrijven, Spoedeisende hulp artsen, verpleegkundigen en receptionisten van grote bedrijven en/of vakantieparken. Maar ook voor medewerkers die graag communicatief sterker willen worden.

Klanten/mensen worden steeds assertiever, agressiever en mondiger, kun jij dit reguleren tot een goed gesprek?

De Reflecting Skills weerbaarheid training is een aanvulling op bovenstaande training. 

Hierbij gaan we nog een stukje verder en willen we je innerlijke kracht verhogen. 

Dit kan ook in combinatie met een actieve training zoals boksen, zelfverdediging of bootcamp.